Livrare și plată
 

Prețurile afișate pe site includ toate taxele aplicabile.

Costul transportului va fi adăugat la finalul coșului.

Toate livrările sunt realizate cu valoare asigurată. În caz de pierdere sau deteriorare a bunurilor pe durata tranzitului, ARTANTIK suportă toate daunele materiale, clientul fiind despăgubit prin returnarea integrală a sumei achitate.

Pentru a vă asigura de integritatea și conformitatea produselor comandate, puteți solicita și verificarea coletului la livrare. Pentru acest serviciu, ARTANTIK nu percepe o taxă suplimentară.

 

Cât costă transportul?
 

Livrăm atât în România, cât și internațional (la cerere). Partenerii noștri de livrare în România sunt Fan Courier și Poșta Română, iar pentru livrări internaționale DHL.

Livrarea standard pe care o oferim în România este doar în aria de acoperire a Fan Courier sau Poșta Română și doar în aria de acoperire DHL, pentru livrări internaționale.

Tarifele pentru livrări în România sunt afișate în finalul prezentării articolelor oferite spre vânzare. Pentru livrări internaționale vă rugăm să ne solicitați o estimare de preț, folosind rubrica de contact.

În rarele ocazii când destinația este în afara ariei de acoperire Fan Courier, vă vom contacta pentru a stabili dacă doriți să ridicați pachetul de la sediul Fan Courier dintr-o localitate apropiată (fără costuri suplimentare) sau optați pentru livrarea la adresă, cu un cost suplimentar (pe kilometru, calculat de Fan Courier) pe care vi-l vom transmite înainte da a expedia comanda, pentru a obține acordul dumneavoastră.


 

Cost unic de transport, pentru mai multe produse comandate!
 

Pentru o comandă care conține mai multe produse, percepem un cost de transport unic, egal cu valoarea costului de transport stabilită pentru cel mai voluminos/greu/prețios articol din comanda dumneavoastră.

Exemplu:  Dacă ați comnadat trei articole care au taxă de livrare diferită:  20 lei, 30 lei și 50 lei, costul transportului va fi de doar 50 lei.

 

Când ajunge coletul ?
 

Pentru expedieri prin Fan Courier, livrarea se face a doua zi, cu câteva excepții, în funcție de programul de lucru al curierilor și de momentul în care faceți comanda:

  • Comenzile primite de luni până vineri înainte de ora 15:00 vor fi preluate de curier în aceeași seară și livrate a doua zi la destinație.
  • Comenzile primite vineri după ora 15:00 și în zilele de sâmbătă și duminică vor fi preluate de curier luni, iar livrarea se va face marți.
  • În cazul comenzilor preluate vineri până la ora 15:00,  puteți solicita și livrare Sâmbătă, în acest sens rugându-vă a face o mențiune în rubrica formularului de comandă.

Pentru expedieri prin serviciul de coletărie al CN POȘTA ROMÂNĂ, livrarea se va face în cca 2-3 zile lucrătoare de la data preluării comenzii. Ridicarea coletelor expediate prin Poșta Română se va realiza din oficiul poștal de care aparțineți cu adresa indicată de dumneavoastră în rubrica “ adresa de livrare “.

 

Modalități de plată
 

Cumpărați cu ajutorul coșului de cumpărături, în mod clasic, standardizat pentru toate magazinele online. Adăugați produsele dorite în coș, după care parcurgeți toți pașii pentru finalizarea comenzii. Spre final, aveți de ales între 3 modalități de plată:

  1. plata ramburs, la primirea coletului la adresă;
  2. plata prin transfer bancar / ordin de plată - transferul bancar se va efectua conform facturii pe care o veți primi de la noi. Comanda va fi procesată după ce vom primi confirmarea plății pe e-mail, iar coletul va fi expediat în prima zi lucrătoare, cu condiția ca transferul să se fi efectuat.
  3. plata prin card bancar - plata cu cardul se va face în deplină siguranță prin procesatorul de plăți BT PAY.

 

În cazul livrărilor prin Fan Courier, agentul livrator vă va contacta telefonic pentru a stabili ora livrării. Vă rugăm să vă asigurați că sunteți disponibil(ă) pe numărul de telefon pe care l-ați completat în datele de livrare.

În cazul livrărilor prin Poșta Română, veți primi în cutia poștală o notificare privind sosirea coletului în oficiul poștal de care aparțineți cu adresa.

De asemenea, vă rugăm ca, în cazul în care ați optat pentru plata ramburs, să vă asigurați că aveți disponibilă suma necesară pentru a plăti curierului.